nytt fjäll o allt


kalas

Nu ni era bovar o banditer! största uppdateringen ever tror jag! nu är min får blogg en seriös blogg
och ska döpas. får c när man hittar på ett fräs namn.

Så.! Hej hej bloggen!
Så här dagarna efter nyår känns. absolut ingenting. Precis som vanliga dagar. nytt datum, nytt år.
Men vanliga dagar. Ingen nystart för mej, aldrig nystart för mej. Tycker det är förbaskat fjolligt. ;)
Jaha, endel säger att vi närmar oss 2012 och nån slags domedag, det kan ju verka intressant. 2012 är ju påväg men domedag tror jag först jag ser det, om man överlever själva 2011 först vill säga.
Alla som tror att jorden går under då är oxå och än en gång fjollor.
Jahopp, i två vintertider har jag vart i sälen och jobbat. men nu bytte jag fjäll till vintern och tog åre istället.
Har hamnat på ett kalasställe och trivs som ett djur utan bur. Har även en kamrat hemifrån som jobbar nere i byn. restaurangen jag jobbar på ligger uppe i backen så att säga. ingen bil oturligen men det verkar funka ändån.
Snart är första lönen inkammad så man kan köpa tillbehör till backen. typ liftkort och annat kul.
Igår var det utekväll med några ak och älsko skogis. vi brakade igång med lite pilz, wiskey/cola. Förfäst uppe i vår stuga. kökschefen tittade in en sväng oxå. Vi tog taxi ner till bygget lite senare. och skogis hade fixat vip listan så vi gick före alla. men det var ingen kö hehe. Dom hade en hemlig artist som jag missade. Sean Banan var det.
Jag blev pruttfull och kände, jag går hem istället för att bli utsländ. Drog ensam till max o fyllde en påse med hamburgare o tog en taxi hem. Skogis spenderade natten hos min granne även ak och jag gick in på morgonen med några kalla burgare, en öl och hans mobil inslagen. Han blev glad, sen stack han hem.
Det var en hetsig natt. haha ska försöka hålla mej till endast pilz i fortsättningen när jag ska ut. Det är ju kul att minnas ibland oxå haha. Jobbade 12.00-14.30 på min ledia dag. Det är mycket att göra på jobbet.
Sitter o lyssnar på tku och njuter.  Nu har jag inget mer till dej idag bloggen. Men trevligt var det.

puss på ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0