For helvede

jag bloggar nu, jjag bloggar sen, jag bloggar hela tiden..

JAG HAR FLYTTAT TILL NORGE, norra delen. det är intressant. jag har bott sen i maj och bor tills i december.
sen vete fan. tillbax fast kanske mer söder. jag ärnu i svolvaer som ligger i lofoten. jobbar på anker bryygge as.
det är ett trevligt ställe och ölen är god. nu ska jag till europrice för att handla en "onepice" för 300 nok och lördagsgodis för 5.90nok/100hg vilket är den shysstaste dealen i hela nordnorge. åtminstonde svolvaer.
skriver nåt mer kul sen. Bilden är tagen av en italiensk luffare som bodde hos mej i 3 dagar. Den är tagen från kuba/svinöya inmot svolvaer. fint nordlys den kvällen!!

Apansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0