Fy fan vilket lurv!!

Så fy fan, har vart vaken ett tag nu! Klockan e ju bara 0542. Det är ju därför jag är här. För att åka me Kevin till Svolvaer airport o sen kyssa Karin på hennes fina rosa läppar... Nejdå, det har inte skätt och kommer nog inte att ske äben fast jag vill. 

Filip sover här efter Kevins avslutningsfest och han ska upp om 1 minut på prick!! För ha börjar jobba klockan 0600.

Imorrn klockn 1100 så ska jag laga en soppa till mig och Karin! Kanske jag snor en´purjolök o en potatis så får jag en sådan goooooodie soppa!

Sådär ja, nu ska jag ta på mig själv och skratta åt roliga sånger om en romdrickande
drickande kastanjer! Oh teeeeeeeeee!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0