Kyss 2

Hej kuk.

Idag känner jag mig konstig. Väldigt konstig. Har aldrig känt mig så här lustig. Inte vad jag kan komma på iallafall. Jag gick till Börsen, eller körde. Så det första de ville bjuda på var en öl. Då sa Jerome, kör hem så kör jag efter dig, så du kan dricka öl. Jaja, sagt och gjort ganska fort. Väl tillbaka på Börsen så bjöds det på öl, vin av olika färger, akvavitt, congaq, vatten, kaffe och mat. Det var en väldigt stor lunch på 4 rätter. Och jag hann bara att diska lite mindre än hälften av disken från igår. Manu diskade när hon var här oxå. :(



Maten;
Amuse - Lammsky med en lambit i.
Superdelikatessen - Extra super med säkert en 10 olika mål på, typ som lamm o hval.
Huvud - Av lamm. Väldigt gott. Nej. Kveita (Hälleflundra)
Dessert - Chokladtårta av olika slag.



Carlos och Andres tävlade i drickning av akvavitt. Jag var oxå med en stund, men slutade efter 3. Jag kände att jag kunde inte mer. Trött från igår och mätt som ett jävla apa. Andres fick en väldigt fin hicka. Det lät som han skulle spy var gång han hickade. =)


Sedan gick jag hem.


Väl hemma hade Francis och Manu brutit sig in och lagat mat. De bjöd på Köttroulade med skysås och dumplings.  Efter detta mål var jag så otroligt full i magen att jag behövde sova 2 timmar (kanske även för att jag var trött... mestadels)



Så väckte Karin mig och vi kramades en liten stund innan hon gick på jobb. Det var väldigt mysigt. Så nu har jag vart och bajsat, borstat tänderna och tänkt på om jag ska börja slipa badrummet imorgon. Det ska jag nog. Då blir nog Karin glad hon oxå. Ikväll kanske det blir en film, eller bara sova. Jag får se. Jag är fortfarande trött (och väldigt full i magen).


Kul liv, jag är väldigt glad och lite kär. 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Saknar dig

Svar: saknar dig oxå
Broder Emil

2012-12-27 @ 19:26:35
URL: http://thoughtsabouteverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0