Ragnar och vodka

Hej. Sitter här på stolen nu! 

Vart på jobb idag, kom hem efter jobb. Lagade en skomakarlåda, en falsk sådan. Hur menar du en falsk skomakarlåda undrar du ju självklart då? En falsk sådan är en falsk. En äkta skomakarlåda ska man ta vad man har i kylen eller rester o göra utav. Jag köpte allt jag ville ha i. Det kallar iallafall jag för en falsk skomakarlåda. Sedan kan ni ju kommentera vad ni vill om den saken, jag är ju inte direkt en forskare, så jag kan ha fel. 

Efter maten så åt jag choklad, tog en pilz o kollade på en film med Karin. En film om ett fattigt ishockeylag i Alaska. Dom vann nästan mot NYR. Men bara nästan. Men alla klappade händerna ändån. För dom hade slösat bort alla pengar på att bygga en arena och ta dit ett bra NHL lag. Tards. Russel Crowe tog huvudrollen i denna film från 1999. Precis som min Samsung. Filmen heter "Mystery, Alaska" och var väldigt bra. Den får 2 av 10 eldar.

Alltså, endast bara för att det var så kallt i filmen hela tiden.

Nu ska jag gå och sova eller kolla på mer Strike Back. Sedan sova kanske. Ska jobba klockan 1600.
 
Ääähh,. sug min eld! kram. Juicen e slut snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0