You're so 2008, You're so 2008

Hmm, Nu må jag sova.. Sluta jobba 2300. Har kollat på Bobs burgers med Karin. 2 avsnitt och somnade i slutet. Har satt alarm mellan 0720 o 0740. Med 5 minuters mellanrum. Det är dock maximalt antal alarm jag kan ställa in på min Samsung från 1999. Iallafall är det kul att ha det alternativet på morgonen om man vill ha en kopp te eller om man vill ut jogga innan man börjar vid 0900. 

Blir förmodligen att dra på ett avsnitt Black books o skratta lite ilag med en kopp te och nudlar på morgonen. Det kan ju vara lite intressant. 

Hursomhelst så måste jag köpa en julgåva till mig själv. Förra året vart det lite bläck. Nu i år får jag beställa ett par kockjackor. Har endast 1 och jag må tvätta den varannan dag. Det kan vara jävligt jobbigt. Framförallt nu när jag kommer ha jobbat i 6 dagar i sträck, kanske mer. 

Den ligger iallafall nu i torktumlaren, la den nyss där. Det är därför jag inte har lagt mig o sovit än. Kanske en annan anlednig är att jag ska sitta o skriva den här löjliga artikeln om blod svett o trålar.

Efter att ha varit frivilligt arbetslös i 3 månader så känns det skönt att ha nåt att göra igen. Fast hade det inte vart för den lilla gutten som kommer i Mars så hade jag förmodligen vart på en varm plats just nu. Varit ännu längre frivilligt arbetslös. Men nu får det vänta i några år. Jag gör ju nu allt för att vara här, för att vara och bli en far. 

Nu fan får det va nog. Det är ju bara 5 och en halv timma kvar tills jag ska upp. SLUTA GNÄLL HÄSTKUK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0