Pappa Emil

Ligger o snurrar mig i sängen efter avsnittet med "Sons of anarchy". Självklart ett bra avsnitt. Men varför ska det va så svårt att somna? Nu tänker ni säkert att jag är dum i huvet som stätter mig o skriver istället. Helt rätt. Men å andra sidan så kan jag tanka ner ett par album till "lilla rosa". Och då undrar nu ju självklart vad fan "lilla rosa" är för nåt då? Jo det ska jag berätta. Det är min coola lilla rosa mp3 spelare som jag fick av min lillsyrra Helle för ett tag sedan. Kan det vara 2 år sedan kanske? Aja, har haft samma musik i apparaten bra länge, säkert i 2 år. Så dags att byta ut lite reagge va...? . Kan vara kul att ha nåt annat att lyssna på när man ska ut o springa på morgonen! Oj, skrev jag springa? Ja det ska bli intressant om jag orkar det nu på morgonen! 

Vad som tankas; 
Creedence Clearwater Revival
Gyllene Tider

The Animals
The Beatles
Eminem

Eddie Vedder
50 cent

&
Blob Dylan


Nu ska jag fan vrida o vända på mig igen. För jag lär inte sova när jag skriver höhö. Innan jag började skriva så låg jag och tänkte att jag kommer nog somna iallafall. Och då lycklig och med ett leende på läpparna. Jag tänker på den lilla gutt som kommer senare. Det ska bli kul. hehe, blir svårt att vänja sig vid detta då; Pappa Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0