Vykort från Svolvaer.

Jag har handlat 2 snygga vykort från Magic Ice. De ska skickas till 2 speciella personer som jag har inte redigt valtu ut ännu. Kanske blir du den lyckliga vinnaren till ett 12 kronors vykort. Det är ett fint pris, speciellt när valutan är i NOK. 

Jag har vart här i cirkus en vecka +. Det har gått bra änn så länge, jag har ett boende utan kostnader än så länge. Jag måste bara kirra ett jävla jobb. Det kan va lite travelt nu under istiden och mörkret. Jag hade hoppats på Thon hotel. Ialla fall lite extra under julborden, dom jävlarna har inte ens hört av sig. Det är taskigt tycker jag. Men vad gör man. 

Jag har även snackat med min gamla boss Allis. Hon sa att hon inte visste om jag kunde komma tillbax. I sådanna fall blir det i Februari. Men jag får inte reda på det än på länge. I Januari har Karin sagt att jag får hoppa in på Magic Ice istället för henne. Det tycker jag är jätte gulligt. Hon är så söt, jag är kär. 

Jag träffade Karin i Augusti samma natt som vi drog ut i Europa. Jag mindes inte att vi träffats självfallet. Men dagen efter jag kom tillbax till (en vecka sedan )Svolvaer så mötte jag henne i Anker-puben och  hon erbjöd mig att bo hemma hos henne. Och här är jag. Hon är några månader äldre än mig och är ifrån Schweiz. Och sjukt söt. 

Nu har även Seamus lämnat Svolvaer för gott eller en lång stund. Han söker nu lyckan i Södra Frankrike hos Elsa som jag nämde i senaste inlägget. Vi träffade henne på Shanti hostel i ett par timmar. Sedan kom hon till Svolvaer en vecka och nu har Seamus dragit tid. När han for fick jag en gitarr, en mandolin, en kyss, våran "grotten" gästbok, en kyss, ett par stringtrosor och ett tält. 

Det var fina gåvor. Fast det tyckte inte Manu när hon nuddade trosorna som ingen, förmodligen inte ens Seamus vet vem som bärt dessa innan. Förmodligen en tjej, kanske Seamus oxå. 
 
Har ingen aning om vad fan jag ska skriva. Tycker det är så jävla kul bara. HAHAHAHAHA. Eeeeh, idag har jag inte gjort så mycket. Filip, Franco och Jana kom hit en sväng förut. Så drog vi o handla o lagade mat. 
Det var kul. Sen gick jag hem, sov, kolla på film o sov, kolla på film o sov. Osv osv.

Om ca 2 veckor så går solen ned i cirkus en månad. Så då blire darkness to the marness.!!!! 

Jag har även hittat "Bajs i bastun" me tunnan & moroten. Så nu sitter ja o spelar den på gura. 
Go låt. BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0