silvertejp och vikingfjord alkodryck

Zanahoria! Hm, jag vet inte. Kanske är detta en del av min förbättring på att minska konsumtion av alkohol? Nejdå, men dock endel korkade historier om diverse skit som hamnar och torkats bort från från mina oputsade trasiga skor.
beso y un abraso!
agag
Zanahoria! Hm, jag vet inte. Kanske är detta en del av min förbättring på att minska konsumtion av alkohol? Nejdå, men dock endel korkade historier om diverse skit som hamnar och torkats bort från från mina oputsade trasiga skor.

Nu har jag 4 dagar och 6 timmar kvar till jag tar mej hemmåt. Två dagar till på Resturangkjokket och 1 dag vask.
Sedan köper jag en baguett med någon fräs röra och driftar söderut. mot solen :S

Så nuu har jag slängt lite skit jag samlat på mig, puttat ena skiten åt sidan som ska stanna kvar, de andra in i vaskemaskinen på söndag sen packa ner det sista. Tisdag morgon går bussen från Svolvaer till Narvik. Och därefter en besvärlig tågresa till Stockholm på ca 21 timmar. Turken kommer till c.stationen och plockar upp mej och av vi bär till apoteket och jam för att handla lite till vårat fina julfirande. 

Jag fick ta vara på 5 alkodrycker från jobbet idag som hade gått ut på ett par månader. inget som hellst fel på dessa. det hjäpte mig att vara flenk o städa till lite i min resväska. nu finner jag inte ens kallsonger. (Y)

Idag har jag även tatt en o annan avskedsöl me Jerry, Seamus o Ponch vilka hoppade på hurtigruten mot trondheim och vidare färd mot Storbritanien och Scotland för deras julfirande. Det var lite träligt, men ja kommerju tillbax i Februari. då är gossarna utom Ponch tillbax. Men om man har lite tur så är Ponch hemma i NYC när jag mellanlandar där så han kan ta mig på en liten tur :) det vore trevligt att få smaka på rediga avgaser.

Jajajajaja, nu ska jag dricka upp de sista vikingfjord och sedan svettas lite till. Blir ett par avsnitt Criminal Minds nu.
beso y un abraso! En ny bild på mig oxå. Bara för att jag är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0