Gargamel


i förrgår fick vi dricksen så delade jag och nisse på ett flak sofiero. det var trevligt. vi drack pilz och kollade på Battle Royal. Ganska lustig men ändån schön/sjuk film.
igår så jobbade jag och på kvällen så hade vi sushi-afton. det var trevligt, vi tog resterande av dricksen och lade ihop pengarna och handlade; sjögäs, soya, lax, crabsticks, ris vinäger, gurka, mango, avocado, sushiris, wazabi. kanske missade nåt men det  var nicecce
veckans helg:  

TORSDAG
dåså kom jonas o ante r upp till fjället. dom hade hittat en snubbe  vid namn tomas som som skulle av i solna men lyckades övertala han att haka på till åre. så jag gick upp tidigare för att möta upp dom på åre stn. klockan var 08.00 och jag körde dom till kontintenal till nanne. sedan drog jag hem och gjorde mitt race. jag var ledig hela dagen men var tvungen att lämna bilen och va me på "personalkul" aka p-fäsis. det tog lite tid att få det kokta fläsket stekt men efter om o men så hamnade jag tillslut på byn. mötte upp kamraterna på dahlbloms och mönstrade på! Vi gick till wersens och vidare till bygget. vi såg där på en tjockis som höll i micken, han verkade rätt så knarkad, men ändån rätt så cool. nanne kom inte in på bygget pga ovårdad klädsel, han hade sina snowboardboots på sej mohahaha. men efter det så drog jag och jonas till max o köpte 15 burgare var av ida. vi kom hem till nannes kontintental och tröck i oss en sista grogg.

FREDAG 
började med groggar från 10-11 ungefär. vi satt i nannes kök och snackade o lyssna på lite varierande musikkkaa. lite senare så drog vi till kontinental spa och bada bland annat bubbelpool. i den större poolen så hoppade vi i flera gånger och det var inte överdrivet djupt. hursomhelst så frågade jag ett par norrmän om jag fick bada i bubbelpoolen men det fick jag inte, så jag gick ett par steg åt andra hållet och dök i den inte alls överdrivet djupa polen. resultat; jag hoppade upp ur poolen och skrattade lite medans dom andra satt på andra sidan. dom uppfattade inte vad som hade hänt, men det hade inte jag heller. dom såg att det blödde från min skalle. rätt som rätt, jag hade dykit ner och slagit i huvet i botten. som syrran sa; "du kommer skada dej duktigt en vacker dag klantskalle". hmm, någon brud höll mitt huvud så jag inte fick röra det, och dom ringde ambulans.
Jag undrade vem som skulle följa med, och dom sa tomas, för han är nyker/nyktrast. Jag började gråta och sa "neej inte tomas, jag känner inte han" och då sa dom "det gör inte vi heller". hahah ganska komiskt eller? xD
Jag fick åka till akuten och sy fyra stygn och så fick jag en liten blåskontroll. Dom kontrollerade nacke och rygg så att jag inte fucka till det. Jag och tomas tog en taxi hem till mej efter "operationen" och jag berättade för mina aks och gick o lade mej.

LÖRDAG
Jag vaknade med värk i nacke och rygg, eller mer öm. Sendan drog jag och nisse till hamrestugan och käkade röding vilket var gott. efter det kalaset åkte jag niklas och robin kvällsåk i backen och sedan åkte jag och nisse lite skoter upp och ner för skoterleden. hmm, när hamrestugan stängde så tog vi oss i akt att spela cod mm på ps3, vi hade ganska jämna stats, och det kändes bra för det var första gången jag spelade på ps3.

SÖNDAG
Jag öppnade restaurangen. efter jobbet drog jag till kontinental och hämtade jonas och ante r. vi åkte till nannes jobb och dom köpte varsen pizza. gud vad dom skakade, tre dagars krök visade sej i fingertopparna. sedan körde jag dom till åre stn och vinkade av dom. på kvällen var jag chaffis till nisse och co. det var trevligt, var en sväng hos nyman. sedan drog vi till supper, dippan och dahlbloms.

sharoåååå

 

 

 

äöl


Kommentarer
Postat av: Becca

damn dålig update ;)

Svar: jaha, vad har du för synpunmkter då? bitch
FolkeBertil

2011-07-11 @ 12:03:36
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0