Utkast: Jan. 29, 2011

                                                                   
Igår var jag inne hos kökschefen och svängde ett par glas vin, castillo vit bag n box. Den e fin den och prisvärd.
Undrar om man har blitt lite vinbög kanske? För de senaste apoteksköpen har vart castillon bag n box. Mmen tror faktiskt jag saknar känslan av att förtära ett par kalla elk brew eller någon annan fin pilz, det är ändån passionen med livet. Pilz. Tror att jag ska inkassera ett par Guinnes 3.5 och avnjuta någon kväll. Livsnjutaröl som Niclas säger.

Efter 2 skidåk i kisa för 8 år sen med högstadiet övervägde jag att pusta o frusta ner fötterna i ett par pjäxor och pröva påt igen. Efter mycket blod svett och tårar kom äntligen pjäxorna på plats och det kändes lite klämmande.
Jag åkte bara ett åk sen gick fötterna av, Jey Jey lånade mitt snowboardpaket och med förklaringen var det därför jag lånade hans skidor. Igår handlade jag en brevbomb till en kamrat hemma och ska slängas på posten idag, det var kul kände jag, för det har vart lite deppigt senaste. Det har töat och töat och så går man på byn i mörker. Jag hoppas iallefall att karln blir glad när han får sin brevbomb, för det hade jag blitt, ett paket på posten är guld kul och värt att få. Nog om det föregångna timmarna/dygn nu. Det är ju framåt vi ska eller har jag cyklat fel?

mm


Kastar man sten i glashus? Ja det e nice.



Ikäll ska ja jobba me Skogis på Country club. Det ska bli trevligt.
På hemmabion är det Angels and Demons som rullar, den verkar också trevlig.
Var på lite äventyr såhär på em o kollade el på ytterbelysningen, men vi hitta inte vart strömbrytaren var
eller om det nu var felet. Hursomhelst så är det redigt mörkt i våran lilla tunnel i aftons mörka mörker.
Plus att det är skridskoåkning där om man medhar skrdiskor.

Sitter och funderar på att laga nån mat, undrar vad fan då???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0