Mycket fin kväll...

Ikväll var Audra Kaprakytes sista natt i Svolvaer. Hon kommer tillbaka i Februari efter en massa tentor o sådant annat vuxet i Litauen! God lycka i hemlandet och kom tillbaka i väl behåll!!!!

Fy fan vad jag bloggar helt plötsligt då.... Nu dricker jag en sista nattpilz innan film. Har en 3 mackor me mej oxå. Ost o dressing är på... Detta gillar jag väldigt mycket. Oxå med annat ord kallat "nattmacka". Bara för att så ska jag dela med mig aven kul video. Dvs om man klickar på länken nedan så kommer man till den. Jag vet fortfarande inte hur man bäddar in så... 

Denna videon är kallad "Det är fight!" med en komediserie kallad "Karatefylla"...

http://www.youtube.com/watch?v=qzXiTqn1GO0 

Hmm, kul. Den visar hur det kan se ut när man ska slåss när man är full. Ur den den fulla som slåss synvinkel och sedan vad som igentligen sker. Kul som fan är det, det påminner om utanför Åhmans efter en helnatt ute på gig, (stan). Karatepinnar!!

Puss o kram alla, nu ska jag se på en film kallad "The dark night rises" för 3:e gången! Såg den på bio och även igår.

Och så vill jag bara säga att Karin är tillbaka efter sin weekend i Bodö. Och jag bara måste säga att jag är kär i henne.... Nej jag har inte sagt det till henne, det kanske jag säger senare. Jag bara gillar att vara i lag med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0