SÖVEL!

Lagom bakis idag!! ... Överleva!!
Julbord start nu!! måste fixa till 24, det e söövel!! tråkigt va själv i köket, men vafan gör det , det är ju bara 5 månader!! ja överlevde förra säsongen o bör väll göra det nu oxå , alternativt dödsfall i svart hopp haha...
vart kallad bandit igår för att ja ölade haha, ölade lite mer desvärre 900 pix.- men va gör de en rik man pss (^-^)
söövligt värre e ju att ja inte sparat pengarna som ja la undan till europa backpacket me geisler! ! de va lite suurt!! men får väll suga på den karamellen o börja om!! starta ett nytt bankacc med lås på hhaha!!! så att ja kan välja ett datum el dylikt!!
söövel nu blir o löka i köket, dags o göra jansons!!! även att jag inte gillar o laga mat längre så funderar jag på att skriva en kokbok!!
sug min K


Pizzadeg;
6 dl mjöl
1 tsk salt
1 påse port jäst
2,5 dl ljummet vatten

Blanda mjöl, salt o jäst. Tillsätt sedan vattnet.
Rör tills det blir en deg om ni vet hur det ser ut haha xD
Jäsa i 30 min under jäshanduk el vanlig handduk.

Kavla ut den o släng på sövel haha!! 150 grader 10-15 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0