Kniven

Idag har jag fått ta fram min kniv. Jag köpte den för att ha i bilen om jag i något fall skulle köra på ett djur så att jag lätt kunna ta min kniv och peta den i ögona :). Men i det här fallet så var det Sandra som fått hem sitt nya mobila bredband och hade pressat in simkortet på bredden istället för som det står på bilden? Så jag tog fram min kniv och tänkte bända upp den och se om man kunde få ut det, värktygslådan var stulen. Men efter en stund så tog jag spetsen och böjde till på den lilla änden som stog ut och simkortet pluppade ut. Nu funkar hennes mobila.


fsåook

Jag lyssnade på tunnan & moroten nyss. Jag är på lite bajshumör, kanske är för att vi inte har bajspapper hemma :( här kommer en låt av T&M och Onkel Kånkel :) Tyvärr vetefan hur eller om jag kan bädda in videos men länkarna e under.

T&M - Bajs i bastun
http://www.youtube.com/embed/dC3EIHVK6ws
Onkel Kånkel - Spetälske Leffe
http://www.youtube.com/embed/tekMuomf_Tg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0