walkin' on the moon

Hej hej snopp o pulla.idag när jag vaknade så smakade vattnet redigt fördjävligt. Plus att jag spottade blod. Kanske ska varva ner på drycken en vecka eller två :-) Igår klocka 2000 for vi på söndagsfest hos chefen. Hon hade styrt upp en pestosoppa som var nå djävulskt god. Efter soppa blidde det mer vin o akvavit. Vi prövade en Jägerliknande dryck från Lettland som Andrius & Audrone tog med. Samt en dryck från Jana i Tjeckien. Båda två var helt okej. Albrighty, på tal om annat. Precis innan han Bengt o hon Melinda for 0430 så såg vi en helt otroligt snygg måne! Fullmåne, såg ut som en brinnande apelsin typ. En bild kommer strax. Helge sa till mig idag att det sker cirkus 2 gånger om året. Och det är den finaste månen jag har sett. Fuck fullmoon på koh pangan ;-) Och så över till britains got talent, han börjar på z o rappar om "have u ever been in that situation, wher'es my Keys? Wher'es my phone?" kul skit. Nu blir det att sova, i hopp om att vakna som en frisk människa. Beso y un abraso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0