15 dagar senare

Yee, jag satte klockan på 1100 och vaknade självklart, men en smula trött. Kanske mer en brödlev trött. Höll mig iallafall vaken en sväng, kollade klart det jag missade på filmen jag såg igår. "Transformers - The fallen rises". Kollade sedan min mail. Det var kul, kökschefen på Börsen Spiseri hade svarat igen och jag skulle ner klockan 1700 för att snacka.

Vaknade 1650 med häpnad över att jag somnat om, och mer ännu mer häpnad att jag hade 10 minuter på mig att klä på mig, putsa gaddarna o sedan springa dit vilket är en hyffsad bit att gå. 

Jag sprang ned iallafall, såg på Karin och frågade om hon ville köra mig dit. 
Nä det ville hon inte, men hon gav mig bilen =) 
Så söt hon är.

Jag for till Börsen och snackade med Jerome och så ska jag komma in på Tisdag-Onsdag och pröva på.
Ifall jag gillar det och de gillar mig så får jag nog vara kvar, eller mer om jag kan laga mat och hålla deras tempo vill säga. Vilket jag hoppas jag kan. Isådannafall så blir det lite ansvar i köket sedan. 

Så snart kanske jag slutar att blogga för att jag har annat skit för mig. Det ska iallafall bli kul att göra nåt igen. 
Så jävla skönt att nåt händer iallafall. Har ju vart här i 15 dagar nu. Good luck me! Break a fukkin leg!

Jag är happy nu, så blir en firar cigarr (cigarett) och ett par pilz. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0