Är det här ett test???

Första dagen på Börsen spiseri gick bra. Jag hälsade på många men kommer inte ihåg något namn. I slutet på dagen när jag tvättade min bänk så sa kökschefen till mig.

Jerome - Kan du göra en frukttallrik till femtio pers.
Jag - Femtio? (Shit är det här ett test??)
Jerome - Ett och fem. Femton.
Jag - Ah okej. (Shit ör det hör ett test??)

Det gick bra. Eeh, han sa iallafall åt mig att börja 0930 imorrn. Det är väll ett bra tecken.

Kom hem nyss, ingen hemma. Eller jo, Karin kom upp efter 10 min, hon hade vart barnvakt åt barnet på första etaget. Kevin låg o sprattlade i badkarlet. Sedan gjorde jag en nudelomelett. Och så drack jag en kopp äpplete med Karin. Det smakade mer te än äpple.

Nu ska jag dra på den senaste Hamiltonrullen . "Hamilton - Men inte om det gäller din hamster" Den är säkert grym och jag kommer säkert vara lite trött imorrn. Hoppas att mobilen väcker mig. Får väll sätte ett par larm! Har ju en 30 min o vandra oxå. Aja. Godnatt då mina 1,75 läsare! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0