ipjagpijage

Det är första fredag och lördag på väldigt länge som jag inte är ute på puben. Gött ju =) Fan va glad jag blir. Det är inte lika kul längre att vara bakfull hela tiden eller? =) Ikväll kollade jag o Karin på "Chalet Girl". Den påminde om den Norska filmen "Switch" med Peter Stormare. De åker snowboard och hon vinner på slutet. Yay! Jag åt oxå en skål kall soppa från gårdagen och så drack jag en öl, eller två. Sedan lagade jag varma mackor med hemagjord kräftstjärtstuvning. Det var gott och jag gav Karin två =). Nu ligger jag i sängen tillsammans med en banan. Det ska bli skönt. Gott menar jag. Sedan fortsätta på "Strike Back" och sova. Upp på jobb klockan 1430. Men innan jag sover så ska jag oxå kolla på en video som Karin sände till mig på facebook. Handlar om "Franz Josef Land" Där de under kalla kriget dumpade massa skit. Nuclear waste.

Bajs Gonattt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0