Nattuggla =)

Nu lägger jag is på såren, satt på Rica hotell igår natt och snackade me Francis. Vi snackade om att dra o surfa idag tidigt. Det vart inte av, han jobbar ju nattskift och slutar vid 0700. Men bara för att jag skulle vakna på morgonen ifall att så var jag vaken hela natten istället.

Jag kollade på en ny serie som heter "Black books". Den är väl inte så värst ny, men för mig iallafall. Den är rätt så kul. Den handlar om en kille som lever surt och han driver en bokaffär. Utspelar sig i Storbritannien. Han är alkoholiserad. Hehe, det är faktiskt kul. Finns 3 säsonger och jag är nu på inne på säsong nummer 2.

För övrigt så är det fint väder. Såg ett helt fantastiskt norrsken i förrgår. Gröna flammor som spelade på himmelen.
Och så här ser denna dag ut med solsken.

3 Dec 2012 11:04 - 12:38 1h 34m 04s
 
Idag vet jag inte vad som sker, men kanske laga lite mat senare. Köttfärslimpa. Tänkte också skriva mina 2 fina vykort. Jag har valt ut vinnare nu. Men jag kan inte avslöja några namn.

Tack för mig, Leverpastej. Nu blire lite te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0