Sånger wohoo

Ah, nu är det en dag sedan jag skrev på bloggen. Det är för att jag har vart deprimerad! Det är sjukt. Jag är sjuk. Jag har en kuk.

Jag är inte alls deprimerad, jag var , men inte längre. Det har med mörker o göra, och med jobb att göra. Jag har arbetat ett par dagar i sträck o så. Så har inte modern till vårt framtida barn heller velat prata med mig. Fast där hade jag fel, eller fel o fel, eller rätt. Mitt i mellan kanske. Träffade henne idag och frågade varför hon inte svarade eller och så. Hon sa då att jag inte skulle ta det personligt, för det var det absolut inte. Hon var tydligen lika dan mot alla hennes kamrater oxå. Kul det.


Idag har det börjat snöa igen, en massa stora flingor. Det är fint tycker jag, det tycker Karin oxå. Hon är jätteglad. Så otroligt glad.  Så otroligt glad i snö, hon har vart på Svalbard ett år och jag vet inte hur länge i Ryssland. Men dit ska hon tillbax. Hon vill till Sibirien i höst. Det skulle vara kul att oxå fara dit. Då har jag ju nån att besöka. 


Jag har idag spelat in 2 nya låtar

 

Free fallin' Till Sussie. http://www.youtube.com/watch?v=p6NY1gIj-Pw


och

Imse vimse spindel Till Lelle. http://www.youtube.com/watch?v=RUtYRn0ExEE


Jag har fortfarande inte en aning om hur man bäddar in. Så gör det åt mig nån. Snälla =)

 

Nu kommer snart Manu så ska vi ta en öl och jag ska lära henne att spela gitarr. Har ju 3 sådanna här nu.
Har skrivit ut ett par papper. Får se om jag är av lärarmaterial, hon borde vara lättlärd för hon är ju faktiskt veterinär. Får se oxå om hon kommer dricka en öl eller om jag tvingar i henne en. Haha, det ska nog inte heller vara några problem. Hon är ju faktiskt Tysk. Fast snäll. (och hon kanske kommer med bil)


Har idag även skrapat fram allt skit jag behöver till att renovera vårat badrum. Hade tänkt att börja idag men det verkar inte bli redigt somså. Kan jag renovera undrar ni då? Eh, jag o Karin har faktiskt köpt 2 burkar färg. Så ja. Och iof, om jag rör på det lite så kan jag ju säga att jag startat  =) Lurt Emil, Lurt.


Ska alltså bara måla om, men det låter coolare och mer manligt med renovering. Färgen var dödligt dyr oxå. 2 burkar för bara 1000 norska riksdaler. Det är ju inget när ägana själva betalar.. suckers haha.

Nu ska jag kissa och kratta i taket.


Jag har även nyttig information om min son som jag ska få. Han är inte lik mig ett dugg och han är ganska liten på ultraljudsplåtarna. Kom även på ett mellannamn som smälte hjärtat på Mamman. Dock ville hon inte ha mitt efternamn eftersom det är så jävla tråkigt. Vilket jag förstår och fattar och skulle oxå kunna leva med ett coolare sådant. Typ Sten Frisk eller nåt .
Ungen kommer alltså heta ifall inte Mamman ändrar sig.... HAHAH får ni vänta tills nästa inlägg.
Kan gott ge en ledtråd; Elliot.

 

Detta inlägg är i förtjänst av Rebecca Körv Konstig Andersson. Även tillägnat till henne.
Och när du läser detta så kan du ringa mig dirr. Vill gärna ha durr durr durr på bordet nu!
Slå en pling vetja. Ifall du vill ha möjlighet till jobb här på sommarn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0