Sug

Har precis beställt kökskläder för 1440 riksdaler. Det suger stenhårt. Hm, betalade även hyran igår och lite annat gödsel. Så, nu börjar pengarna tryta. Fan, man skulle vart på nåt varmt ställe utan stress o allt det där skiten. 

Jag hade ju inte valt den här platsen om jag fick välja. Men, livet blir inte alltid vad man har tänkt och vill. Det är bara att vara glad. 

Ville bara säga att denna dagen suger redan. Jag vaknade 1300, har inte gjort ett skit. Ska på jobb 1600. Jag är peppad till 31% och jag har ont i hela ansiktet. 

När jag snyter mig så gör det ont. Jag har;

1. Ett jävla munsår.
2. En finnjävel i näsan.
3. Jag är snuvig
 
Så det gör jävligt ont! Fuck me, fuck, my life, fuck everything. 

Om en 4 min så ska jag o Karin gå ner till Juste och Darius och äta cheesekake/tårta som Filip gjort. Det är Buenas 1,5 årskalas eller nåt sådant. Det ska bli trevligt.  Och sedan ja så har det snöat under natten. Det är ju lite fint tycker jag =)


Kyss o klem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0