Urk

Nu är det ett par timmar kvar tills nya året... Idag har jag pussat på Karin, målat badrummet, dammsugit hela lyan. Samt vart på Magic Ice och hjälpt till att installera nytt ljudsystem. Bara för att det var strömavbrott herrom dagen så dog allting, nån hårddisk pajade tydligen. Det var kul. Alltså att fixa det.

Jag har även diskat och förberätt en huvudrätt tills ikväll. Kanske blir det Jag, Karin och Manu. Men det återstår att se.

Men ändån så är jag så otroligt nere idag. Jag vet inte varför, det bara känns så lustigt. Sjukt tråkigt med nyår. Övrigt så har ju året varit ganska bra. Dock mycket som kanske inte skulle ha skett, men som jag brukar säga; Jag ångrar ingenting, alla handlingar bidrar till ditt nu. Skulle någonting gjots annorlunda så hade jag för exempel skulle jag kanske aldrig vara tillbax här för att bli pappa, samt inte träffat Karin. Mendet började jävligt bra och får väll hoppas att det slutar gött och börjar nice oxå. 

Jag är faller oxå, men det är ju ett annat problem som kommer att blomma ut senare. 

Nu ska jag gå och gråta lite oxå. Så ha ett okej tolvslag grappar och kvinnor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0