Visa pattarna

Hej alla bävrar! 

Min andra dag på Börsen spiseri gick bra. Iallafall för de timmar som redan gått. Var o körde lunch och preppade för kvällen med en av kockarna mellan 0930 - 1300. Ska snart tillbaka och köra kväll oxå. Börjar vid 1600. Det är lite kul med jobb men jag är lite trött nu. Ska sova en timma nu strax. Eller bara ligga o kolla på en film. Bara vila kroppen. 

Skrev på ett kontrakt för December idag. Som Extrahjälp. Ska jobba till att börja med. (Tisadg- Onsdag)-Torsdag-Fredag-Lördag-Söndag. Tider har jag inte en aning om. Men det känns gött. 

Bara förutom om jag börjar yyyybertidigt på Fredagen. För på Torsdagen ska jag dricka lite vin tänkte jag. Blir ju att Kevin åker hem till Tyskland. Så måste ju fira det. Eller mer som en avslutningsfest. Han ska laga lite mat o sås.

"Hamilton - Bara om det inte gäller din kanin" var ganska så bra. Men jag gillar den första mer, bara för att det var mer slåss i den. Nu får jag se vad jag ska kolla på. Kanske blir det ett par-tre avsnitt "Bobs burgers" eller "Black books"

Serier jag kollar på och förljer nu. + 1 rad fakta och betyg;

Breaking bad (9 av 10 bananer)
En gammal fd kemilärare kokar knark (meth). 

Arrow. (8 av 10 bananer)
En cast away kille kommer till hem och leker Roobin Hood efter 5 år på öde ö.

Sons of anarchy. (10 av 10 kameler)
Ett kriminellt mc gäng, hur bra som hellst.

Black books. (8 av 5 snoppar)
En brittisk komedi. Utspelar sig i dimmorna mellan bakfylla, vin och en bokaffär.

Bobs burgers.(10 av 10 änglar)
Ännu en knarkad amerikansk animerad serie, mer kul än Simpsons, mindre än Family guy.

Homeland. (1 av 1 siffor)
En amerikansk kille blir terrorist fast ingen vet.

Strike back. (10 av 15 bananer)
Rätt så bra aktion serie. Helt plötsligt så dör de bra skådespelarna/huvudrollerna.


F.d serier: 
Oz. (9 av 9 ben)
Jävligt bra fängelseserie. Mycket bögsex, knark och mord. Kul

Criminal minds (7 av 6 saliv).
Bra som kuken, ibland lite tråkiga avsnitt. Älskar men kollat på 2 ggr.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar ditt sätt att skriva bror. Skrattar högt!

Svar: aaw =) tusen takk. Gött att nån har kul
Broder Emil

2012-12-06 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0