Zombie!

Zombie, hela dagen idag! Vaknade nyss upp, tog en timmas powernap. Kände mig så jävla bakfull. Men det var ju bara tröttheten. Kommer sova som ett litet barn inatt hoppas jag. Jobbar ju imorrn. Det ska bli kul. 
 
Var på Amfi idag me Filip, Alex, Franco, Jana, Therese och mig själv. Tog en fika o handlade lite skit så jag kan skicka brav/paket/vykort. Blev visst mer än vad jag hade tänkt mig. Innan vi gick dit så bjöt Filip på wiskey-te. Det var smarrigt.

Nu sitter jag o dikterar över min lillsyrra Helle att skicka över Nestopia från min gamla hårddisk via msn. Om ni inte vet vad det är så är det ett emulatur för Nintendo 8 bitars. Vilket kan vara kul ibland att spela om man inte har nåt  bättre för sig. 

Jag är fortfarande trött. Zombie! Kuk. Snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0