johnny boy, johnny boy

Båda bilderna är OBEY! Elefanten har jag på mitt skrivbord
klockan är vad den är! fick lite hjälp av farsan idag. jag behövde eller ville ha en ny laptop och så gick han i borgen för mig haha, eller han tog på sig avbetalningen med lite spott mellan handslagen! o sen gjorde han asgo raggmunk :)
att jag inte skäms, jag som är kock bara sitter o ser på när han står där o virrar xD jaja, nästa gång!
kanske nåt gott till helgen? inte för hårt krök barre, för pengarna måste hållas i lite nu.
Imorrn är det lite krök hos Freggish, för att Skogis kommer hem 2-3 dagar från Sthlm.
På måndag flyger ja o Tommy från arlanda till värmen, Honolulu woohoo. slippa den snö o kyla i 2 veckor.
jag är lite trött på ledigheten nu, men halva tiden har ju gått typ. Eftersom de kom massa snö över dagen
så kanske det handlar lite om snöskottning i Västerbesviken sedan! :) det vore trevligt, lite extra pengar sådär.
Jag längtar inte till påsk, men jag längtar till någon fet bbq på sommarn, det vore så trevligt. dricka t-röd o käka bamsekörv me johnnys senap!
om en stund kommer farsan ner för han ska till jobbet, då tänkte ja att vi skålar på en kaffe och så går jag
o sover istället :) sover en stund, för att sedan senare på kvällen inkassera lite skulder av grannen!adsfershg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0