sovmorgon?

Kylen med öl gick bra! Jag lade mig i jerrys grotta och sov mellan 10 och 13. Precis efter Eve hoppa på tåget mot Luleå. När jag vaknade så gick jag en trudelutt till jobbet. Sedan träffade jag "grottens" landlord och skrev på papper och tog emot nycklarna. Nu bor jag under jerrys lägenhet. Perfekt. Egen tvättmaskin var läänge sedan, slippa tvätta i handfat o skit på ett tag. Jobbade 10.5 timmar och är lagom trött nu. Slutade precis innan kl midnattsblå. Fattar inte varför jag är vaken. Men ingen öl, och ingen cigg idag, det kan väl räknas som bra. Men hade jag haft rizzlor så hade det blitt någon pinne!! Nu är jag trött. Buenos nochas! Hasta luego!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0