Gråt inte över spilld mjölk. Däremot öl!

Ah fy fan. Idag var det en tuff dag. En lång sådan! Lite småtrött nu faktiskt. Men det får man väl tåla eller? Lär väl somna helt okej iallafall! 

Jag fick adressen till "Nr 10" i Melbu. Men har inte skickat iväg nåt ännu. Försöker fortfarande installera Microsoft Office så att jag kan skriva ut mina nya proffsiga "Curriculum Vitae". Men som sagt, dessa jävla nycklar suger ju.

Jag fick ett svar från "Börsen spiseri" idag och det var jag glad över. Han ville ses och snacka lite. Så tänkte ringa han imorrn o se vad som står på, när han vill träffas. 

ööh,,, nu har ja inte tid o skriva mer... Kan ju bara säga som så att ingenstans i hela världen är solnedgången så fin som den är här. FÖRSÖK att slå den! 

Ska glutta på nya landgång, det ska va interessant har jag hört av kloka källor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0