UHOAUEHG

Heey miss fatty fatty im a murder! Idag har jag kokat och dödat 4 kycklingar, eller menstrationer eller foster eller var det nu kallas. Kanske kallas mer som ägg? 

Welle, Den 28 Februari så reser jag, Francis, Manu och Karin till Longyearbyen i Svalbard. Vi stannar och åker hem igen den 4 Mars. Det är en kort tur men det kommer bli spännande o se förhoppningsvis Isbjörn och andra snälla gosiga vilda djur. 

På Svalbard bor det 2880 människor och 3000 isbjörnar. Det betyder att var person har minst 1 helt egen sådan. 


Sedan har jag oxå börjat planera min semester 2013. Det beror ju helt och hållet på om jag får 100 procents anställnig. Men i sådanna fall står det mellan iskallt och jättevarmt. Det ska bli iallafall 2-3 veckor. Jag hade tänkt i September. 

Antingen så far jag med Francis till Bali, Indonesien och surfar och dricker billig öl. 
Eller så far jag med Karin till världens kallaste stad, Yakutsk, Ryssland och dricka billig vodka.

Båda blir nog ett roligt äventyr och det skulle vara skitkul med båda. Även om mitt nästa tänkta resmål skulle blit Great Britain, Luffa runt England, SKottland och Irland. Hälsa på Fastrar, Elllie, Gorgea och Teo och Seamus päron. 


Jaja, nu ska jag, Karin och Manu ut och surfa, eller mer paddelsurfa. Och så grilla korv. Puss och hej. 



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! med lite hjälp av dina småsystrar så har jag hittat din blogg. Jag har med Ronjas hjälp blivit med en blogg oxå. Har du tid å lust någongång så kan du kika in å se vad din kära mor har försig. Hoppas allt är bra. Kram

2013-01-14 @ 03:21:22
URL: http://lillaskeden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0